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उत्कृष्ट 8.1
2704 समीक्षा पर आधारित

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उत्कृष्ट



2704 समीक्षाओं में से
  • होटल की स्थिति/साफ-सफाई 8.5
  • सुविधाएं 7.8
  • स्थान: 8.6
  • कमरे में आराम/मानक 8.2
  • स्टाफ का प्रदर्शन 8.1
  • पैसे का मूल्य 7.8
  • खाना/भोजन 7.3
निम्नानुसार छांटें

मलेशिया से Tang C.
व्यवसाय यात्री
अगस्त, 2016 में एक रात रहे
Excellent hotel
Excellent hotel
19 अगस्त 2016 की समीक्षा की गई

मलेशिया से alice L.
युगल
अगस्त, 2016 में 2 रात रहे
overall good
clean,near mtr,good location
17 अगस्त 2016 की समीक्षा की गई

ऑस्ट्रेलिया से David P.
युगल
अगस्त, 2016 में 5 रात रहे
vacation
overall the hotel stay was good, convenient to MTR Jordan -, nice breakfast
15 अगस्त 2016 की समीक्षा की गई

मलेशिया से Chin L.
व्यवसाय यात्री
अगस्त, 2016 में 2 रात रहे
Just ok only
rating 6.0
15 अगस्त 2016 की समीक्षा की गई

सिंगापुर से CHEW D.
युगल
अगस्त, 2016 में 5 रात रहे
Bed is comfortable. Location is good.
Nothing much to ask as Novotel is our favorite Hotels.
11 अगस्त 2016 की समीक्षा की गई

ऑस्ट्रेलिया से Caroline G.
व्यवसाय यात्री
अगस्त, 2016 में 2 रात रहे
xx
xxoo
11 अगस्त 2016 की समीक्षा की गई

इंडोनेशिया से Rusmin S.
समूह
अगस्त, 2016 में 3 रात रहे
Nice Location, Nice hotel.
Easily reach with citybus # A21 from the Airport, hotel is quite new. But they provide NO toothbrush in the room.
11 अगस्त 2016 की समीक्षा की गई

सिंगापुर से paul T.
युवा बच्चों वाले परिवार
दिसम्बर, 2015 में 2 रात रहे
Great Hotel!
Convenient and close to shopping areas & food!
10 अगस्त 2016 की समीक्षा की गई

मलेशिया से Anne H.
युवा बच्चों वाले परिवार
अगस्त, 2016 में 3 रात रहे
Room was too small, reception was too cold
Pros- near Train station, that's all! Cons- reception was too cold, not very helpful and did not even explain anything except she handed over the room key! I regret booking this hotel. The only helpful Ines are the concierge but u gotta ask otherwise they don't care whether u need help or not. Overall, not happy and will never come back to this hotel.
10 अगस्त 2016 की समीक्षा की गई

मलेशिया से Pei T.
अकेले यात्री
अगस्त, 2016 में 3 रात रहे
Need to look into request seriously
Travel : 5th Aug Booked via Agoda 45 days before departure. Upon booking an email was sent to the Hotel to request for high floor and early check in. Understand that the early check in is based on availability whereby we went out for late lunch before returning to collect our room keys. However irregardless of my email and also mentioning to the front office staff about the high floor we were given only 4th Floor. When enquired during the handing over of key, they mentioned that if you require high floor have to wait where this was about 330pm already. Appreciate that the management if have replied to my email and noted on my request, please don't disappoint the customers with "fulfillment of promise"
09 अगस्त 2016 की समीक्षा की गई


1

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2

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  • Free Wi-Fi
  • Popular! 61 travelers are considering this property right now
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3

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