बहुत अच्‍छा 7.4
887 समीक्षा पर आधारित

हाल ही की ग्राहक टिप्पणियाँ

यात्री प्रकार चुनें
बहुत अच्‍छा



887 समीक्षाओं में से
  • साफ-सफाई 7.8
  • सुविधाएं 6.5
  • स्थान: 7.7
  • कमरे में आराम/मानक 7.6
  • स्टाफ का प्रदर्शन 7.2
  • पैसावसूल 7.5
  • खाना/भोजन 6.5
निम्नानुसार छांटें

इंडोनेशिया से Martini
कारोबारी पर्यटक
सुपीरियर
अगस्त, 2016 में 2 रात रहे
overall good
overall good
22 अगस्त 2016 की समीक्षा की गई

इंडोनेशिया से Maraden
कारोबारी पर्यटक
एक्जीक्यूटिव
अगस्त, 2016 में एक रात रहे
not suiteable
This is 3 stars hotel
20 अगस्त 2016 की समीक्षा की गई

मलेशिया से shaderon
अकेला पर्यटक
डीलक्स
अगस्त, 2016 में 2 रात रहे
Good location
Its easy access for traveling from and to airport. Very near from train station and close with Centre Point Mall. Suitable for those who just like walking activity.
08 अगस्त 2016 की समीक्षा की गई

इंडोनेशिया से Martini
कारोबारी पर्यटक
डीलक्स
जुलाई, 2016 में एक रात रहे
OK
OK
28 जुलाई 2016 की समीक्षा की गई

मलेशिया से Justin
कारोबारी पर्यटक
सुपीरियर
जुलाई, 2016 में 2 रात रहे
Great Place to stay
Clean and convenient place to stay. Near malls and train station.
26 जुलाई 2016 की समीक्षा की गई

इंडोनेशिया से Adam
छोटे बच्‍चों वाला परिवार
सुपीरियर
जुलाई, 2016 में एक रात रहे
Nice hotel
thank u
20 जुलाई 2016 की समीक्षा की गई

इंडोनेशिया से Adam
छोटे बच्‍चों वाला परिवार
सुपीरियर
जुलाई, 2016 में एक रात रहे
nice hotel
thank u
20 जुलाई 2016 की समीक्षा की गई

इंडोनेशिया से Johndry
समूह
सुपीरियर
जुलाई, 2016 में एक रात रहे
late check in
im staying at karibia for 1 night ( 2 connecting rooms ) , i check in at 1.30 PM just for 1 room, because another room is still being cleaned. I wait and wait for another room until 3PM!!!! so disappointed for that ( I request early check in at Agoda ) .
14 जुलाई 2016 की समीक्षा की गई

इंडोनेशिया से Sisilyana
समूह
सुपीरियर
जुलाई, 2016 में 2 रात रहे
room is spacious', the aircon doesn't work at the 1st night but it did work well after i complaint t
will come here again for next trip
12 जुलाई 2016 की समीक्षा की गई

इंडोनेशिया से Ferdiyan
बड़े बच्‍चों वाला परिवार
सुपीरियर
जून, 2016 में 4 रात रहे
Very disappointing attitude
This was probably one of the many visits to this hotel, yet unfortunately might be my last. I book this hotel without breakfast since for the first 2 days I will be mostly out of Medan. During our check-in, the receptionist asked us if we wanted to upgrade to opt for the breakfast in which I declined already due to the reasons explained. Yet, he still gave me complete breakfast vouchers, in which I re-confirmed that it can be used. We then had ou breakfast on the 30th, and agree to pay for an additional 1(one) pax. on the next day, we were surprised that the maitre'd told us that we have to pay all the breakfast and the vouchers are not eligable. They did not admit why they have given the vouchers to me in the first place. He even did not like my complaint and said that we were difficult guest! UNBELIEVABLE! We checked out the next morning, no apology, no nothing. I even had to asked the complete invoice of this 'ridiculous' breakfast otherwise they did not even bother to give me a copy. The facilities, cleanliness of the hotel is fine, however, the attitude and clear lask of respect for guest if problematic.
05 जुलाई 2016 की समीक्षा की गई


1

2

3

1234

यहां से शुरू करें और अपना पसंदीदा प्रोग्राम चुनें: