होटल जानकारी पर वापस

उत्कृष्ट 8.6
808 समीक्षा पर आधारित

हाल ही की ग्राहक टिप्पणियाँ

यात्री प्रकार चुनें
उत्कृष्ट



808 समीक्षाओं में से
  • होटल की स्थिति/साफ-सफाई 8.7
  • सुविधाएं 8.7
  • स्थान: 8.8
  • कमरे में आराम/मानक 8.8
  • स्टाफ का प्रदर्शन 8.9
  • पैसे का मूल्य 8.2
  • खाना/भोजन 8.3
निम्नानुसार छांटें
सत्यापित समीक्षाएं

इंडोनेशिया से Cun S.
युगल
जुलाई, 2016 में एक रात रहे
In dire need of renovation
My room was clean but seemed shabby from age. Some great restaurants at the hotel, and location is near Surabaya city centre. But really, this hotel is long overdue for renovation, especially the pool area which is obviously right out of the early 90s.
13 जुलाई 2016 की समीक्षा की गई

इंडोनेशिया से Gilbert N.
युवा बच्चों वाले परिवार
जून, 2016 में एक रात रहे
Excellent service
The room is clean. Swimming pool not so big but clean. The good things about the hotel are its perfect location and the excellent service from staffs. Will definitely come back again.
12 जुलाई 2016 की समीक्षा की गई

इंडोनेशिया से Muhammad F.
युगल
अप्रैल, 2016 में 2 रात रहे
Comfortable Room
Stay at this hotel for 2 night.
12 जुलाई 2016 की समीक्षा की गई

इंडोनेशिया से Thomas A.
व्यवसाय यात्री
मई, 2016 में 2 रात रहे
Good Hotel
Good hotel with friendly staff
10 जुलाई 2016 की समीक्षा की गई

इंडोनेशिया से Teddy S.
युगल
नवम्बर, 2015 में एक रात रहे
Great hotel, amazing staff
Keep up the good work!
07 जुलाई 2016 की समीक्षा की गई

संयुक्त राज्य अमेरिका से Paul C.
अकेले यात्री
जून, 2016 में 2 रात रहे
View, comfortable, clean
Large room, bath and shower, clean room, amazing bed, great city view, professional service. WiFi does not work in every part of the room. I am staying here again for sure.
30 जून 2016 की समीक्षा की गई

इंडोनेशिया से ADI W.
युगल
मई, 2016 में एक रात रहे
very good !!!
no complain !!!
30 जून 2016 की समीक्षा की गई

इंडोनेशिया से hasan B.
व्यवसाय यात्री
सितम्बर, 2015 में एक रात रहे
awesome hotel
very good hotel
27 जून 2016 की समीक्षा की गई

सिंगापुर से Tan S.
समूह
जून, 2016 में एक रात रहे
Good service, clean, comfy
Service staff who greeted and helped from the moment I stepped out of the car till the moment I checked out were amazing. That's what I call quality service standard! Spacious room with comfy beds and clean linen. And add on the complimentary hourly shuttle service to Tunjungan Plaza.
26 जून 2016 की समीक्षा की गई

संयुक्त राज्य अमेरिका से Ronald K.
व्यवसाय यात्री
जून, 2016 में 2 रात रहे
Check out the 21st Floor
The Agoda experience went well (as usual). I was offered an upgrade during my check-in. It was not free, but when I looked at what came with it, I thought there was good value for the money. Travelers should be able to make this comparison on the Agoda site or Marriott's webpage. The 21st floor has an executive lounge that definitely appealed to me as a restful place with many amenities. Access to that lounge was one in a list of benefits with my upgrade.
21 जून 2016 की समीक्षा की गई