बहुत अच्छा 8.0
800 समीक्षा पर आधारित

हाल ही की ग्राहक टिप्पणियाँ

यात्री प्रकार चुनें
बहुत अच्छा

800 समीक्षाओं में से
  • साफ-सफाई 8.1
  • सुविधाएं 7.1
  • स्थान: 8.0
  • कमरे में आराम/मानक 8.2
  • सेवा 8.4
  • पैसावसूल 8.4
  • खाना/भोजन 7.2
निम्नानुसार छांटें

सिंगापुर से gary
अकेला पर्यटक
अगस्त, 2016 में 2 रात रहे
Cheap price, comes with a price.
like many reviews before me, i had a issue with their mouldy room and poor air-conditioning. despite letting the staff know about it. they did not change a room, rather make up an excuse about having a fully booked hotel. the thing is they had a group of guest checking out at the lobby that night while i was talking with him. to solved the aircon issue, their so called repairman, just open up, took a look and close it back in. end up they put a fan instead. that was not the only issue. i had booked their airport transfer, was told it will cost me 19 usd on email . their agoda page stated it was 17 usd. if i had not clarify with them, i would have been overcharged. for the return back to the airport, i booked at sinh cafe @ only 10 usd. my room just disappointing, missing tiles, broken slippers, poor aircon. they cant even get a pair of slippers right. you can see how disappointed i am with this hotel. Not asking for 5 star hotel standard, but at least have some integrity for your paying guest.
17 अगस्त 2016 की समीक्षा की गई

वियतनाम से Hoang
अकेला पर्यटक
अगस्त, 2016 में 2 रात रहे
Very bad service and cheated on customer
I booked 2 nights in this hotel and when i arrived the receptionist said some rooms was repairing cant lemme stay even agoda already charged my visa. Then he send me to another hotel n sure that other hotel 100% same even better. I followed him to other hotel n so disappointed because not like what he said. Dirty and awful are what i saw. One more thing, he changed his attitude and sound like shouting at me. I didn't expect that from 3 stars hotel's receptionist. 👎🏻
16 अगस्त 2016 की समीक्षा की गई

फिलिपींस से Rachel
फ़ैमिली सुइट
अगस्त, 2016 में 3 रात रहे
Hanoi trip
Mr. Lee is very nice and hospitable. He is very accomodating with no rest and sleep. He is very hardworking to assist you. nice hotel and bookings. They upgrade your room from time to time.
16 अगस्त 2016 की समीक्षा की गई

अर्जेन्टीना से Martin
अगस्त, 2016 में एक रात रहे
Amazing Staff
Lee is the best! Rooms very clean, the facilities very good and the staff couldn't be more willines to help you. Definetly stay again!!
15 अगस्त 2016 की समीक्षा की गई

स्पेन से Francisco
कारोबारी पर्यटक
डीलक्स डबल या ट्विन रूम
अगस्त, 2016 में 2 रात रहे
Very good staff
The room a bit small
14 अगस्त 2016 की समीक्षा की गई

फिलिपींस से Dolsie
अकेला पर्यटक
मई, 2016 में 3 रात रहे
very friendly staff
the hotel staff are very accommodating and very friendly. the location is good and very good internet connection.
14 अगस्त 2016 की समीक्षा की गई

वियतनाम से Hung
कारोबारी पर्यटक
सुपीरियर डबल या ट्विन रूम
अगस्त, 2016 में 4 रात रहे
Poor service and not professional with local people
1. No room avaialbe on the checking date and send the guest to other hotel. Reason is hotel full booking but the manager forget to inform Agoda. Have seen other couple with same trouble 2. No complimentary water for guest but they put small water bottle in the fridge ( a kind of complimentary water in other hotel) and not list out in the drinking item list then they will charge you when ypu drink this bottle.
13 अगस्त 2016 की समीक्षा की गई

वियतनाम से Dieu
अगस्त, 2016 में 2 रात रहे
bad toilet
the toilet so small and not clean
13 अगस्त 2016 की समीक्षा की गई

जर्मनी से Dominik
फ़ैमिली सुइट
जुलाई, 2016 में 3 रात रहे
nice place to stay
Good location, good room. Friendly staff
07 अगस्त 2016 की समीक्षा की गई

संयुक्त राज्य अमेरिका से David
जुलाई, 2016 में एक रात रहे
Great place to stay!
I just stayed in this hotel for 1 night but it was a nice place to stay. The hotel seemed pretty new and was very clean. The staff was very nice and the breakfast was ok. Would stay here again. Also, had a nice location.
01 अगस्त 2016 की समीक्षा की गई


अपना लॉयल्‍टी प्रोग्राम चुनें

पृष्‍ठ के सबसे ऊपरी हिस्‍से में, प्‍वाइंट्समैक्‍स पर क्लिक करें और आपको अनेक लोकप्रिय एयरलाइन एवं लॉयल्‍टी प्रोग्राम्‍स दिखाई देंगे, जहां से आप अपना मनपसंद प्रोग्राम चुन सकते हैं।


अंक अर्जित किये जा सकने योग्‍य कमरा चुनें

  • Free Wi-Fi
  • Popular! 61 travelers are considering this property right now
  • 4900 प्वाइंट्स तक अर्जित करें

प्रत्‍येक पात्र कमरे के साथ उसकी बुकिंग पर प्राप्‍त होने वाला अंक आपको दिखाई देगा।


साइन-इन करें और अंक अर्जित करें!

  • प्रोग्राम की मेंबरशिप आईडी
  • मैं इस बुकिंग पर किसी भी कमरे में नहीं ठहर रहा हूं। मैं किसी और के लिए यह बुकिंग कर रहा हूं।

बुकिंग के दौरान अपने चयनित प्रोग्राम के लिए अपनी सदस्‍यता आईडी भरें। आप बुकिंग के समय प्रदर्शित अंक की राशि होटल से चेकआउट करने पर हासिल कर सकेंगे। यह काफ़ी आसान है!

यहां से शुरू करें और अपना पसंदीदा प्रोग्राम चुनें: